哈哈,我今天早點回家,想說去租個片子來看好了


「吉屋出租」之前有看過他的預告片吧,就覺得很好看,但一忙就忘了,今天有機會把他租了下來


我本身就很喜歡音樂劇


看完之後,說真的,我好佩服他們,太強了,一邊演一邊唱


我看到後面,還感動的流淚了,哈哈



這部片子原本是百老匯的音樂劇改編而成的


很巧的是,今天去看了佩菱的部落格,沒想到他之前也介紹了這部片子,加強了我看他的慾望


故事是描述一群住在紐約的波希米亞人,他們的生活、友誼以及彼此間錯綜複雜的愛情難題


一開始主角們站在舞台唱著


「52萬5千6百分鐘...52萬5千6百分鐘的珍貴時光...一年52萬5千6百萬分鐘,你該如何計算消逝的歲月?」


「你如何紀錄生命中的每一年?」


「何不去愛呢?」


這樣的開頭好棒哦~


一年中,我們到底是如何度過的呢


回想第一次我的推薦人邀約我去一個和YANG很像的地方聽一個很棒的賺錢機會


回想第一次完成經營權第一次談進我第一個夥伴


回想第一次在公司還沒裝潢好產品還有製作好的時候我和朋友分享LVB


回想第一次帶夥伴參加潛訓第一次上台領獎第一次和夥伴分享喜悅


我們要該如何把握、如何紀錄我們生命中的每一年呢


把握人生,活在當下


往前看,不管遇到什麼挫折,我會繼續的往前走


這部片子裡,同性、異性間的情感和病魔的威脅都對主角們的生活和價值觀產生了莫大的影響


面對這麼打擊挫折他們勇敢往前進


看完之後,我哭了,真的,我好感動


我好喜歡這部片子哦,也好喜歡他的歌


這是主題曲的歌詞「Seasons of love」>////<好聽哦


ALL
Five hundred twenty-five thousand
Six hundred minutes,
Five hundred twenty-five thousand
Moments so dear.
Five hundred twenty-five thousand
Six hundred minutes
How do you measure, measure a year?

In daylights, in sunsets, in midnights
In cups of coffee
In inches, in miles, in laughter, in strife.

In five hundred twenty-five thousand
Six hundred minutes
How do you measure
A year in the life?

How about love?
How about love?
How about love? Measure in love

Seasons of love. Seasons of love

JOANNE
Five hundred twenty-five thousand
Six hundred minutes!
Five hundred twenty-five thousand
Journeys to plan.

Five hundred twenty-five thousand
Six hundred minutes
How do you measure the life
Of a woman or a man?

COLLINS
In truths that she learned,
Or in times that he cried.
In bridges he burned,
Or the way that she died.

ALL
It's time now to sing out,
Tho' the story never ends
Let's celebrate
Remember a year in the life of friends
Remember the love!
Remember the love!
Seasons of love!

JOANNE
Oh you got to got to Remember the love! remember the love,
You Measure in love know that love is a gift from up above Seasons of love.
Share love, give love spread love Measure measure you life in love.
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    吻仔魚 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()